fredag 18. januar 2013

Pynt til huset

Et sveitserhus har som kjent endel pynt på seg. I møner, på rekkverk osv.. Også er det jo det og velge ut hvilken pynt en skal ha.. Hvordan skal en klare å bestemme seg???
Under ser dere litt av det jeg liker.



Liker veldig godt dette rekkverket med hjertene i . Bjelkene er jeg ikke sikker på om vi bare skal ha helt rette?? What do you think??




Mannen vil egentlig ikke ha tannbord på etasjeskilleren, men jeg syntes det er såå fint! Hva mener dere?


Dette bildet kom jeg over på en blogg, husker desverre ikke hvilken. de hadde lagt inn monogram ( til venstre på bildet) og årstallet til høyre. Det syntes jeg var en kjempe god ide!







Likte veldig godt mønepynten på toppen her med den buen..



Men tror nok det blir sånn som her :)

Klem Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar