fredag 15. november 2013

Master bathroom

God morgen alle sammen!

I dag skal jeg ut å ri, wuhuu!
Går egentlig hver fredag, men den siste mnd så har jeg ikke kunnet gjort det pga helseproblemer. SÅ, i dag skal jeg prøve meg igjen og håper at det går bra og at jeg ikke blir verre av det. Elsker å sitte på hesteryggen.. Føler meg fri..

Ellers så er det planleggingsdag for ungene så de skal være hjemme, så da må det skaffes barnevakt så ho mor kan jobbe litt ;)



Har fått dilla på denne sangen i det siste.  Vi vet ikke hva vi vil ha før vi mister det ! Derfor er det så viktig å sette pris på dagen, på menneskene i livet, på alle de små øyeblikkene! Sett pris på det, nyt det, verdsett det !



Anyway...  :)

Her kommer det en haug av bilder fra vårt master bathroom. Jeg er suuuper fornøyd med det! Og den som oppfant skittentøysjakt er min helt ;)














































Hva skal dere bruke dagen på ?
Ha en strålende dag videre!

Klem Anette

PS: Gadd ikke vaske før jeg tok bildene så ser dere noe skitt, så too bad ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar