fredag 6. desember 2013

Snøstorm

For en storm det var i går/natt!
Strømmen gikk ca kl 9, og da var det på med stearinlys mens vinden ulte og reiv i veggene. For første gang på maaange år la jeg meg før 10, men ble liggende å lese litt før jeg sovnet. Tenkte at jeg kom til å være såå uthvilt i dag, men nei! Var knall trøtt!
Strømmen var iallefall kommet tilbake, så det var godt :)  Ute snør det som bare det nå, det er så koselig! Elsker snø!!! ( dvs hvis den blir liggende, og ikke bare blir slapsete) Krysser fingrene for at det holder seg sånn :)






Ellers i dag blir det litt rydding, jobb også kommer mannen hjem i dag, jippi!  All ære til alenemødre sier jeg bare, skjønner ikke hvordan dere klarer det! Jeg synes det er slitsomt å være alene 3 dager i uka jeg ;) Men en blir vel kanskje vandt med det etterhvert!
I ettermiddag blir det aking med ungene, det er stas for store og små ;)

Nei, back to work! 
Hva er din plan for dagen ? 

Ha en strålende dag alle sammen!!!

Klem Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar