tirsdag 12. november 2013

Fra mitt kjøkken

Uff, dagene flyr av sted... Føler ikke jeg får gjort så mye annet enn jobb og ta meg av barne akkurat nå. Når mannen er avgårde på jobb i to uker og jeg er "alenemor" så blir det travelt!

I dag har jeg tatt litt bilder fra kjøkkenet mitt, nærmere bestemt vasken :) Er super fornøyd med kjøkkenet vårt ! Har aldri hatt stort kjøkken før, så det er litt sånn at jeg må lete gjennom skapene for å finne ting og glemmer hva som er hvor innimellom :) 
Men det går seg vel til etterhvert. 
Tar jo litt tid å bo seg inn og at ting skal finne sin plass!





 Disse nydelige telysholderne måtte jeg bare ta med hjem fra jobb i går.. Sååå fine!








Og et bilde med lys i :) 

Husk :

"Du kan ikke velge hvordan du vil dø. Eller når. Du kan bare velge hvordan du vil leve. Nå."

Nyt dagen kjære venner ! 


Klem Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar