lørdag 11. januar 2014

Nyttårs forsett ?

Fante denne på nettet, og måtte bare le.. Ha ha ha :) 


Har du noen nyttårs forsetter?
  
Jeg sliter mye med hverdagsstresset, så mine går ut på å gjøre noe med det! 

Her er mine : 

- Bruke mindre tid på tlf og pc = Være mer tilstede i nuet
- Ikke stresse over det jeg ikke får gjort, men se det jeg faktisk gjør!
- Sette av tid hver dag til å gjøre noe aktivt med ungene = gå turer, spille spill, tegne osv - gjøre mer ting sammen!
-Prøve å tenke mer positivt og se det positive i hverdagen
- Ikke tenke "skulle" burde" - det gir bare dårlig samvittighet
- Ta bedre vare på meg selv

Det er det jeg har til nå iallefall :)
 Også er det jo et STORT ønske om å slutte å røyke, så håper jeg får til det i løpet av dette halvåret! 

Klem Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar