søndag 12. januar 2014

God søndag!

Hei alle sammen :)

I går kveld hadde jeg besøk av min skjønne svigerinne Lene og vår gode venninne Eirin. Vi koste oss med hjemmelaget pizza ( laget av mannen.. hihihi), film og gode samtaler. Det er deilig med sånne kvelder med gode venner. En får litt påfyll av energi og bare det å kune være seg selv, ikke kone, mamma osv... Selv om jeg selvfølgelig ELSKER å være kone og mamma ;)

I dag skal vi bare slappe av og kose oss! Jeg holder på å lage noen fotobøker og slikt, og mannen skal henge opp gardiner på eldstemanns rom ( JA, ting tar litt tid.. he he ) Bortsett fra det så skal vi bare slappe av og dulle i huset. Kanskje vi får litt sol også ?Kan jo håpe :) 
Jeg er helt gåen i kroppen etter ridningen og verker i alle mulige muskler ;) Er jo godt å kjenne at en har brukt kroppen, men håper det blir bedre i morgen.

Ha en strålende dag alle sammen! Nyt den, sett pris på de gode tingene som skjer i dag og la de vonde fly avgårde ;)




Peisen min er  pyntet med nydelige tulipaner, og lysestaker og hjorter fra butikken min :)

Stor klem fra Anette

1 kommentar: