mandag 20. januar 2014

Mandag igjen..

Herlighet som ukene flyr avgårde.. Føler ikke jeg rekker over halvparten av det jeg tenker jeg skal gjøre i helgene, før det plutselig er Mandag. Og det kom etter at vi fikk barn ;) 
I helga har vi kost oss masse da. Fredag slappet vi bare av hjemme, Lørdag kom ei venninne og ungene på besøk før vi på kvelden dro opp til de en tur.   Siden vi ikke drikker, så dro vi hjem når de andre begynte å bli beruset ;) Når det punktet kommer, så er det ikke så lett å snakke med de uansett.. he he he :) Men deilig å komme seg ut av og til ;) Søndagen var vi på middag hos min bror og svigerinne, sååå koselig! Også fikk vi endelig hengt opp gardiner på eldstemanns rom, Jippi!!! Nå mangler bare gardiner min minstemanns og på kontoret :)



Håper dere har en stråålende dag videre alle sammen!

klem Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar