søndag 27. oktober 2013

My beautifule boys

I dag har jeg vært på jobb i butikken i noen timer, mens mann og barn var på håndballturnering med eldstemann. De hadde hatt det veldig kjekt! Når de kom hjem hentet de meg og vi dro en tur ut i heia for å ta litt bilder av ungene, men det gikk ikke som planlagt! Minstemann var så sur og lei at vi endte bare opp med å dra hjem igjen.  Og når vi kom hjem ble han sur fordi vi ikke hadde tatt bilde av ham :/ Er det mulig ? 
Han er en staing den lille tassen der altså! 

Eldset ble lei seg fordi lillebror hadde ødelagt for han så han ikke fikk bilder av seg, så da var det frem med kameraet hjemme da :)

Min eldste sønn er veldig glad i å bli tatt bilde av, minstemann not so much ;)
Men av og til får jeg noen blinkskudd av han også <3


Er det rar jeg er så stolt av de nydelige guttene mine <3<3<3










Ha en strålende kveld videre!

Klem fra Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar